dilluns, 10 de febrer del 2014

Aprenentatge cooperatiu i aprenentatge basat amb problemes. Institut Can Roca

L'Institut Can Roca s'han decidit per portar en davant un projecte d'aprenentatge cooperatiu i resolució de problemes, coordinat per la Josefa Torres. On gràcies als grups reduïts  els alumnes treballen junts per trobar sol.lucions al mateix temps que maximitzen el seu propi aprenentatge i el dels altre.
 
Curs acadèmic: 2013-2014
Nivell: Secundària
Àrees: totes
Àmbit d'implicació: Centre
Competències: Comunicativa Lingüística i Audiovisual, Artística i Cultural, Tractament de la Informació i competència digital, Matemàtica, Aprendre a aprendre, Autonomia i Iniciativa personal, Coneixement i Interacció amb el món físic, Social i Ciutadana

Conceptes clau: aprenentatge basat en problemes, aprenentatge cooperatiu

Descripció i fonaments teòrics Aprenentatge cooperatiu:




Descripció i fonaments teòrics Aprenentatge basat en problemes:


Aquestes dues presentacions es van explicar a les escoles de primària adscrites a l'institut: Escoles Pere Viver, Font de l'Alba, Serra de l'Obac i Enxaneta. 

Si desitgeu més informació sobre aquesta experiència, o d’altres experiències que s’estan duent a terme l'Escola Enxaneta, podeu fer clic aquí per accedir al seu canal youtube. 

Blog elaborat pel Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental 2 amb la col·laboració d'Olga Cachón Marinel·lo, Xènia Claret Roigé, Marta Garcia Castañé, Mariona Mampel Gibert, Anna Mondéjar González i Laura Val Gangonells.