dimarts, 7 de juny del 2016

Intercanviem diàlegs en anglès. Institut de Vacarisses, escoles Pau Casals, Font de l'Orpina i de Rellinars

Les escoles Font de l'Orpina, Pau Casals, Rellinars i l'institut de Vacarisses han preparat una activitat per fomentar l'expressió oral i escrita en llengua anglesa.



Coordinadors/esLaia Piquet, Núria Parés, Nídia Centelles, Marta Bilbao, Maria Casanovas, Marta Baqué, Montserrat Guijarro, Benjamí Daviu, Teresa Cucarella

Curs acadèmic: 2015-16

Nivell: 6è de primària, 1r d'ESO

Àmbit d'implicació: zona

Competències: Comunicativa Lingüística i Audiovisual, Artística i Cultural, Aprendre a aprendre, Autonomia i Iniciativa personal, Tractament de la Informació i competència digital

Àrea: llengua anglesa

Objectius

  • Fomentar el writing, readenig, listening, speaking a partir de situacions significatives pels nois i noies 

Metodologia i recursos utilitzats:

Els alumnes de 1r d'ESO de l’institut creen Gags, rol play/ primordialment diàlegs de situacions quotidianes. Elaboren escrits i àudios i els envien a les escoles A les escoles fan la lectura, escenificació i gravació dels gags. 
Posteriorment s’envia a l’institut que a partir d’unes rúbriques (creades pels propis alumnes) avalua diferents aspectes i posteriorment es donen premis. 

    Escola de Rellinars, premi a l'originalitat. Iris Martinez i Ian Pajares, Escola de Rellinars


    Escola Pau Casals, premi a la millor posada en escena. Gerard Lista i Jan Prats


    Escola Font de l'Orpina, premi a la millor interpretació. Judit Fernando, Marc Olmo i Nerea Iborra


    El dia que els alumnes de 6è van a visitar l’institut es donen els premis. 
    Aquesta activitat es realitza al llarg del  1r trimestre, les creacions de l'institut  i el 2n trimestre les escoles treballen sobre els gags. 
    El 3r trimestre en la visita dels alumnes de 6è a l’institut es visualitzen els gags i es donen els premis. Els alumnes de l’institut faran de jurat i portaran l’acte.
    Concreció dels tres premis:
    - Originalitat
    - Muntatge, posada en escena
    - Millor interpretació
    S'ha fet un reconeixement als alumnes de l'institut per la seva tasca de creació de diàlegs.

    Blog elaborat pel Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental 2 amb la col·laboració d'Olga Cachón Marinel·lo, Xènia Claret Roigé, Marta Garcia Castañé, Mariona Mampel Gibert, Anna Mondéjar González i Laura Val Gangonells.