Aquesta activitat està emmarcada en la formació d'Impuls a la lectura que porta a terme el centre. És un taller de lectura on es treballa l'estratègia de comprensió lectora d'identificació de les paraules clau d'un text per a elaborar un mapa conceptual |
Centre educatiu: Escola Serra de l'Obac Mestra que porta a terme el taller: Deseada Climent
Grup impulsor:
Eleazar Ballesteros, Lourdes Cairó, Cesca Creus, Blanca González, Anna
Guillamón, Estefania Lorenzo, Esther Anna Orús, Montserrat Reyes, Alícia
Tomàs
Curs acadèmic: 2012-2013
Nivell: 4t de primària
|
|
Àrees: llengua catalana i coneixement del medi social
Objectiu: Identificar les paraules claus d'un text per a elaborar un mapa conceptual
Metodologia i recursos utilitzats:
Valoració:
El taller ha estat molt profitós per als/les alumnes amb els quals hem treballat. El modelatge lector, les activitats cooperatives i les activitats d'autoavaluació proposades han enriquit la seva experiència lectora.
També ha permès treballar en una mateixa línia el grup de mestres que hi hem participat. Les activitats del taller es tenen presents a la lectura de qualsevol text, de qualsevol àrea. També està ajudant a la implementació de la metodologia emprada i a fer-la extensiva a d'altres nivells. Tot plegat, ajuda a una línia coherent que beneficia tot l'alumnat de l'escola.
També ha permès treballar en una mateixa línia el grup de mestres que hi hem participat. Les activitats del taller es tenen presents a la lectura de qualsevol text, de qualsevol àrea. També està ajudant a la implementació de la metodologia emprada i a fer-la extensiva a d'altres nivells. Tot plegat, ajuda a una línia coherent que beneficia tot l'alumnat de l'escola.
Conceptes clau:
Lectura, aprenentatge, metodologia Accés a la pàgina web del centre fent clic aquí.