divendres, 27 de maig del 2011

Treballem per projectes. Nova distribució de les franges horàries. Escola Enxaneta

Escola Enxaneta promou un disseny de centre de per afavorir la  organització i distribució de l’horari dels alumnes en funció de les propostes metodològiques d’escola: projectes d’aula i d’escola, espais compartits, tallers d’aprenentatge, treball per racons, assemblea d’aula i  llegim.






Centre educatiu: Escola Enxaneta
Coordinadora: Yolanda Castellà
Àmbit d'implicació: Projecte de centre                Competència: Projecte d’escola que afavoreix una visió competencial de l’aprenentatge.



Objectius:                                                                  
Afavorir metodologies participatives per obtenir aules actives, reflexives i participatives.
Trencar amb la concepció clàssica del temps i organitzar l’aula en base a situacions d’aprenentatge en els quals les competències i el treball interdisciplinari ens marqui el temps i no al revés.



Descripció:
Organització i distribució de l’horari dels alumnes en funció de les propostes metodològiques d’escola: projectes d’aula i d’escola, espais compartits, tallers d’aprenentatge, treball per racons, assemblea d’aula i  llegim.

Si desitgeu més informació sobre aquesta experiència, o d’altres experiències que s’estan duent a terme l'Escola Enxaneta, podeu fer clic aquí per accedir al seu canal youtube. 

Blog elaborat pel Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental 2 amb la col·laboració d'Olga Cachón Marinel·lo, Xènia Claret Roigé, Marta Garcia Castañé, Mariona Mampel Gibert, Anna Mondéjar González i Laura Val Gangonells.