A l’ESC Marià Galí es fa servir l'Skype per fer videoconferència entre alumnes de dues classes diferents del propi centre. D'aquesta manera es treballa la competència comunicativa: primer han de planificar la conversa i després portar-la a terme: planificació, escriptura, expressió oral, etc. |
Descripció:
L’activitat consistia en fer una videoconferència entre alumnes de dues classes diferents del propi centre. Els passos que varen seguir per a desenvolupar l’activitat van ser:
Primer pas: Crear un “racó de l’ordinador” dins de cadascuna de les aules implicades;
Segon pas: Els alumnes omplen una fitxa on es descriuen; responen a qüestions tals com: Com em dic?, Com sóc?, Quines coses m’agrada fer?,...
Segon pas: Els alumnes omplen una fitxa on es descriuen; responen a qüestions tals com: Com em dic?, Com sóc?, Quines coses m’agrada fer?,...
Tercer pas: Un cop feta la fitxa els alumnes, de dos en dos, inicien la videoconferència amb els alumnes de l’altre classe.
Recursos utilitzats: Ordinador amb programari adequat per a fer la videoconferència, com: Skype, Messenger, Gmail,... i un model de fitxa de descripció personal.
Per últim voldríem comentar que aquesta activitat és molt coherent en relació als ritmes d’aprenentatge dels alumnes, ja que es pot adaptar al de cadascú (Currículum multinivell).